På 3. forsøket klarte jeg å lage kaffen min.

Når du bruker 3 forsøk for å lage en kopp pulver kaffe, da er det mandag 😲

Første forsøk -glemte å skru på vannkoker, tror vannet er klart, har stått og smurt matpakka, ser at pulveret ikke løser seg opp i koppen, men skjønner ikke hva som er feil før jeg prøver kaffen 😫

Andre forsøk -jeg skyller koppen min i vann, kaldt, og setter den på benken med varmt vann i, så porselenet skal bli litt varmt før jeg har i vann fra vannkokeren, glemmer av at det er lunkent vann i koppen, har da ei skje med pulver i koppen, i det lunkne vannet 😓

Jeg må tømme 2 kopper med pulver i vasken før jeg får til en kopp jeg kan drikke, snakk om mandag ☕

Da sier vi at dosa med surr er brukt opp idag.

Ny dag, ny uke, lag en fin en.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg