Det satt en ung kar ovenfor huset idag.

Sånn med en gang så lurer du litt på hva han driver med.

Men så ser du en masse ledninger fra et skap som står ved lys stolpen, da demrer det litt, han driver med fiberkabelen. Og det skjønner du, det venter vi litt på. ICE mobilnett går ikke akkurat fort, det er heller ikke veldig stabilt, det er direkte ustabilt, sånn for å si det mildt og med fattet uttrykk.

Jeg har nå trådd sammen en liten kjøre video igjen, den etter rekesmørbrød på Värmskogs Café  forrige onsdag. Men du og du hvor lang tid det tok å laste opp den! Hva er den på da, ca 13 minutter? Det skulle jo ikke ta så veldig lang tid, men idag var det nå helt håpløst.

Men det kan jo hende at denna videoen var litt tung å laste også. Jeg prøver meg frem på litt forskjellige ting i programmet, nå har jeg prøvd meg på noe som heter FUSION. Det er noe, eller en funksjon, som gjør at du kan legge til tekster og mye annet. Vri og vrenge på tekster, bilder og ja alt du vil ha i filmen. Du kan legge til skygger, tåke, endre lys, få ting til å bevege seg…trur jeg, og mye mye mer.

Det er i den verden jeg har prøvd meg litt nå, ikke fått det til, men litt har jeg vært inne i FUSION og prøvd meg frem med et par enkle ting. Og det er der jeg trur, husk at detta kan jeg ikke noe om, at filene, altså filmen blir veldig tung å laste opp. Når jeg forhånds viser filmen på pc’n min lagger bilde veldig, så det kan ha noe med at fila blir stor og tung å laste opp.

Men sånn får det nå bare bli da, det er bare å vente det🤷‍♂️Så en fiber kabel, jo det er etterlengtet 👌

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg