Det er mulig målet er legitimt.

Men det betyr ikke at jeg liker deg for det!

Jeg kjenner det, men det tar litt tid før jeg liksom reagerer, men så ser jeg ned på hånda mi, der sitter du! Din forbaskede KLEGG!!!

Målet ditt er legitimt, du er sulten, du jakter etter mat. Jodda, jeg kan sette meg inn i situasjonen og forstå at du trenger næring…men det betyr ikke at jeg liker deg for det!

Bildet sier vel mye om hva som skjedde 🙂 Han daua! 

Venta lenge nok.

Nå skjønner du, nå må jeg begynne å merke dissa steinene jeg har fått med meg hjem fra turene jeg har gått. Du skjønner det at nå går det i surr. Det var ikke mer enn fire turer som skulle til føre jeg blei usikker på hvor steinene er fra…håpløs surrekopp.

Men nå MÅ jeg få dem merka. Ferien, når den kommer, starter med en ny tur ut i det blå, altså nærmere bestemt SABOTØR TURA i Rjukan. Jeg kommer jo til å ta med meg en stein derfra også, så nå må det merkes. Flagget også, sjøl om det har vært med på bare to turer, så langt.

Ønsker alle en god kveld. Her er plen klipt, gulva støvsugd, en øl spretta. Det kommer litt folk i morra, det blir trivelig.

6 kommentarer
    1. Hikst 😂! Jeg skal ikke kommentere de steinene, absolutt ikke si et kvekk, ikke noe – så vekk fra tastaturet med fingra! Hilsen den andre surrekoppen 😉.

        1. Hi-hi-hi ! Forslag: Merk den siste først. Merk de som kommer i ferien. Når tida vi ikke snakker om kommer, kan du bla deg tilbake i bloggen 🤣😉.

            1. Om dere har like flott sommerkveld som her, så hadde jeg glatt valgt kaffe og tilstedeværelse. Det andre årnærsæ 😊.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg