Vi behøver ikke vente lenger enn nødvendig.

Kan vi ikke bare la det væra slik?

Morran begynner, som mange ganger, litt tidlig, men for en morra da gitt! Her viser gradestokken 30’C i solveggen allerede, jeg LIKER det!

Det kommer til å bli en knakende varm og fin dag. På Agendaen står litt riving av tak, svarte metallplater, det kan bli varmt. Shorts er ikke helt innafor så jeg må se i skapet om jeg har noen gamle ute bukser jeg kan klippe av litt nedfor knehøyde.

Jeg har trua på at det skal bli “ordning og reda” når vi kommer i gang.

Alkohol/Promille måler. 

Jo du, jeg kjøpte meg en slik i går og jeg prøvde den i går. Det blei et par øl og en veldig god kopp kaffe med Baileys-Salted Caramel. Det ga utslag på måleren det. Men i dag tidlig var den på 0.00

Hvorfor ha en slik måler? 

Jeg er nå redd for førerkortet og har ikke noe ønske om å kjøre i påvirket tilstand. Men jeg tenker også at jeg ikke behøver å vente lenger enn nødvendig føre jeg kan kjøre, jeg venter gjerne to dager sjøl om jeg bare har kost meg med et par-tre øl, det er jo ikke nødvendig… Nå har denna modellen fått terningkast 6 i flere medier, vi får ha litt tillit til den.

Nå får alle komme seg ut og kose seg i sola, her blir det litt tak demontering, så folk til grillfest i efta/kveld. 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg