Det er liksom ikke gjort i feil.

Ting tar tid og jeg har litt maur i rompa.

“Skal bare kjapt se igjennom…” jammen sa jeg smør. Det tar litt lengre tid ja, litt lengre tid enn å smelte smør også. Jeg skal jo bare kjapt se igjennom og sette ting sammen så er det klart. Hvor mange ganger jeg ikke sagt det og blitt sittende i times vis?

Ja det går ikke noe bedre denne gangen heller. Men nå er klippa i “trykken” og så skal de lastes opp. En kjempe tur på KTM’n med sporadisk filming her og der. Det var nesten som da jeg satte meg med prosjektet fra første gangen brorsan var i Kautokeino og filmet, jeg hadde ingen aning om hva som var der, men det ble nå en fin jakt tur av det også.

GoPro filene, jo de ble det absolutt ingenting av. Jeg veit ikke hva som skjedde med det kamera underveis, men alle filene er fullstendig overeksponert og nesten helt hvite. Så der ble det ingenting. Men vi får se i morra da om det blir noe av detta lille prosjektet.

Jeg har nå bare lekt meg med de funksjonen som programmet har så får vi se om det blir nogen lunde mulig å se på det.

På keb.blogg.no finner du litt forskjellig slik en hverdag kan se ut her. Les og kommenter gjerne.
Posts created 1922

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top