Denne fredagen skal bli annerledes.

“Ikke idag” sto det forrige fredag.

Link til forrige fredag.

Forrige fredag var en fredag jeg kjørte ca 7 mil ekstra omvei for å ta meg hjem fra jobb, da har du liksom ikke lyst til å reise hjem og ta helga. Det høres sikkert litt rart ut, men det har nå sine grunner. Trives som plommen i egget i huset, men…ja.

Men 7 mil omvei er ikke den lengste veien jeg har tatt hjem fra jobb. Neida, i sommer ble omveien på, ja jeg trur det var over 30 mil, på mc.

Denne fredagen startes med oppdrag allerede fra ettermiddagen, rekker akkurat hjem og så ut igjen. Lørdagen gleder jeg meg til, da skal vi feire bursdag. Og søndagen er det ny fottur i skogen, da skal jeg se om ikke Arons hule kan ligge der fremme i løypa et sted.

Lag en fin fredag, denna trur fredagen og helga har jeg trua på. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg