Dagene blir da lange nok.

Rompa parket kl2100.

Dagene blir mer enn lange nok, spesielt når du står tidlig opp om morran, det var ei slik natt igjen i natt ja, og ikke bare det, jeg var så frøsen da jeg slo opp øya at jeg var helt sikker på at det var -20’C…minst! Men så skal’n vel ikke klage da, når det ble både 8 og 9 timer søvn på fjellet, i sommersoveposen som viste seg å være en smule kald i forhold til årstida.

Nå er det litt igjen av dagen ennå, jeg er ikke helt i mål, så parkere rompa? Nei det passer ikke helt ennå.

Men på slutten av dagen fikk jeg da klart å karre til meg en ny komfyr, den var vel egentlig ikke helt til salgs, den sto i utstilling og var den eneste modellen dem hadde inne, men jeg tok den som den sto, uten pruting fordi jeg ville ha den med hjem med en gang. Så her står den 😉

Lag en fortsatt fin kveld.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg