Alltid moro når et nytt magasin kommer i posten.

Det ble ikke mindre enn 4 innlegg i det nye Goldwing Nytt denne gangen.

Det er alltid moro når et nytt medlemsblad fra Goldwing Club Norway kommer i posten. Det blir noe annet å se reportasjer fra andres turer og opplevelser når det er på papir, enn for eksempel på Facebook. Når ting er på trykk er det mer håndfast, lagt kort ligger, dette får du ikke slettet eller redigert igjen.

Jeg er med som bidragsyter til bladet, eller som det heter -Goldwing Nytt medarbeider- og prøver å bidra med litt bilder og tekster til bladet. Denne gangen ble det hele 4 innlegg som jeg håper kan være av interesse for de som leser.

2 av bidragene har dere sett her på bloggen, det er fra turer vi har kjørt. Ferie Kickstart tur og turen vår til Lista Flyplass hvor jeg var for 25år siden i millitæret. Du kan se tilbake på de dagene her dag1dag2dag3.

Det kom også med i bladet omgjøringen av en Erde tilhenger til Goldwingen vår. Det kan du lese litt om her.

Det fjerde bidraget var om HERE WeGo navigasjons app til mobilen. Dette er et godt alternativ til navigasjons app om man ikke vil kjøpe en gps i butikk. HERE WeGo er gratis og kan brukes offline.

Nå skal det lese fra de andres bidrag.

Det jeg har skrevet sjøl har jeg jo oversikt over, sånn nogenlunde ihvertfall, så nå skal jeg lese meg igjennom hva de andre har opplevd på sine turer gjennom sommeren. Det skal bli moro å bla seg gjennom bladet side for side nå i kveld i godt selskap med chips og dipp.

 

Jeg legger ut noen linker her om du er interessert i noe av det som er nevnt i dette innlegget.

Goldwing Club Norway.

Mc Turer Kongsvinger.

HERE WeGo.

Ønsker alle en fin fredags kveld.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg