Nå er det slutt, det er ikke plass til begge her :(

Nå er det slutt. Det ble mange fine stunder sammen, under pels pledd i koselige vinterkvelder, men nå er det over.

Nå søker vi ny adresse. Her kan vi ikke være lenger, det er ikke plass til to her. Det veldig trist for du har vært verdens beste. Om 6 uker må du ut.

Jeg måtte ut og kjøre meg en tur.

Jeg synes detta var så trist så jeg måtte en tur ut og få litt luft. Det ble et par mil på atv’n Shrek. Han hadde kjørt mye ved i det siste og hatt veldig mye start og stopp. Det var greit å få han ut på veien og få blåst ut litt sot og ladet batteriet litt. Denna turen hadde vi godt av begge to.

Litt tankefull og usikker.

Jeg er litt tankefull og usikker på nye bekjentskaper. Jeg har hatt det veldig bra der jeg har vært, men nå må nye bekjentskaper få rom i min hverdag, og jeg håper vi finner roen og blir dus med hverandre.

Nei det er ikke lett.

Nei det er ikke lett å skulle bytte ut det kjente med det ukjente. Jeg har i 5 år hatt, det jeg karateriserer som verdens beste sofa, men frua har aldri likt den. Så idag ble det bestilt en ny sofa, så den gamle må ut. Men ikke før om ca 6 uker. Så om du vil kjøpe verdens beste sofa så si ifra, den er dessverre til salgs.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg