Å kjøre en Harley fra 1958 bør du ha på din Bucket List.

Detta var kanskje starten på en Bucket List.

Du sitter kanskje godt lent tilbake i sofaen din og tenker at detta er trygt og godt, du har alt du trenger rundt deg. TV’n henger på veggen, pc tar deg ut verden gjennom en kabel gjennom veggen -jeg kan se hele verden via skjermen, tenker du. Google Maps tar deg helt ned på gatenivå gjennom sine tjenester og funksjoner, du kan virituelt gå gjennom alle gater i hele verden via en laptop til kr2000,- om du vil.

Men lever vi da? Får du kjenne og føle på det du ser på skjermen? Nei det blir dødt altså, det blir som å legge seg ved siden av din kjære med klæra på…skjønner du hva jeg mener?

Slik er det også litt med motorsykler veit du. Du kan se på så mange du bare vil på YouTube, men det er ikke før du får mulighet til å prøve en føre du skjønner hva det er.

Gamle Harley Davidson sykler har jeg sett mange videor av, men det har aldri dukket muligheter for å prøve en klassiker. I går fikk jeg prøve Panhead fra 1958. Og jeg lurer på om det kan være starten på en Bucket List, får jeg mulighet til å prøve gamle motorsykler så skal jeg aldri si nei.

 

Turen på en 1958 HD ble jo så klart filmet.

Aldri en tur uten GoPro kamera på hjelmen. Og det var intet unntak for denne turen. Vi starter med litt fra en liten tur med noen fra klubben og går over i prøverturen på Panhead.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg