50m og 25m med Ruger Mark2.

Pistolskyting er veldig moro. Og jeg begynner å få lyst på en konkurranse pistol. Rugeren går godt, men det er en skikkelig klump, et ordentlig jern. 

Jeg kunne hatt lyst på, hva skal vi kalle det, noe mer raffinert våpen. Men det hender seg da at vi er innom skiva nå også.

På bana i går prøvde jeg meg på både 50m og 25m. Du ser åssen det gikk.

Ny uke i morra. Lag en fin uke, den svinner fort hen.

Ja, ikke glem alt du skal ha med deg ut, med piggsko er det ikke bare å traske inn. 

Jeg måtte krabbe inn og hente nøklene i bokhylla, det var lettest og raskere enn å knyte om sko og militærbukser.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg