22.desember – kalenderpakke nr22. Og første morran hjemme med kun Jula i sikte.

-Er det overhode mulig!

Ja det var den tanken som kom først til meg i dag, det var da jeg så på klokka og den viste 0430 liksom! Øya hadde spretti opp og var helt klare for å stå opp, her var vi ikke enige, øya og jeg, jeg som nå representerte resten av kroppen.

-Her skal soves litt til! sa jeg høyt til meg sjøl, ikke så høyt at frua hørte det, men akkurat nok til å overbevise øya om at her er det jeg som er hærfører!

Jo da gitt, jeg fikk overtaket og øya datt igjen ei stund til, men 0800 var et på’n igjen.

Men første dagen med fri starter med kaffe i koppen og åpning av pakkekalender nr22.

I bakgrunn på Spotify spiller ei liste som heter Retro Christmas songs. Ute er det -5’C og bakken er fortsatt hvit.

Lag en fin dag. Vi får se hva dagen bringer, frua har en plan.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg