Abstinenser i høstmørket.

Følelsen når mørket senker seg, vinteren er på vei og kalde grøss fra skrekken om en kald og lang vinter melder seg. 

Det ser ikke ut til at vi får denne vinteren på døra ennå. Vi er liksom midt mellom nå, mellom vinter og sommer, altså høst. Høsten får jeg jo ikke brukt til noe vettu. Jegerne koser seg, de springer rundt i skogen på jakt etter vilt…og en og annen hund som ikke slipper tak i losen den har hatt siste 3-4 timene. 

Zombie

Zombie, ja det føles nesten slik ut som på bilde her når jeg tenker på at det er maaange mnd igjen til første tur ut på Wingen. 

Jeg sa noe som at jeg hadde fått kjørt fra meg i sommer, bare tull veit du, man får aldri kjørt fra seg, trengte bare en liten pause og der kom høsten gitt. Abstinenser har allerede meldt seg. 

 

Første turen 2018.

#blogg #vinter #mørke #mc #goldwing #honda #førsteturen #2018

 

2 kommentarer
    1. Jeg blir nok ikke mindre zombie av å høre det nei. Det hadde vel vært mulig å ta en tur her oppe også, men da må jeg ha på meg alt av klær…nei jeg får nok vente til våren 🤔

    2. Er det nå jeg skal fortelle at jeg ENDA ikke har parkert sykkelen her på sørlandet? Bare for å være litt ekkel liksom… Hehehe… Ha en fin dag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg