Det er snart så jeg kaster deg ut!!!

Nå har jeg gått og sett på denna i lang lang tid! Og jeg synes armer og bein står ut i alle kanter, nok er nok!

Hehehe nei det er nå ikke frua jeg skal kaste ut 😂.

Men denna som henger på veggen inne på vaskerommet. Denna synes jeg blir større for hver dag jeg ser den – edderkopper er ikke digg 🙈

Frua mener det betyr lykke, men jeg har ikke lyst til at denna sitter i t-skjorta mi når jeg trer den over hue. Vel, vi får se hva blir enige om.

#blogg #edderkopp #arachnophobia #frykt #likerikke

2 kommentarer
    1. Fysj da! Frua kan ha rett, ifølge gammel overtro (bra du ikke skal kaste ut henne forresten!) Det sies også at hvis du dreper en edderkopp blir det regn. Regn er bra vær det 😀 Ikke begeistra for de krypa jeg heller, selv om det ikke finnes noen i Norge som dreper oss 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg