Dagens tall er 47.

Ikke så ille med 47, ja nå snakker jeg ikke om antall snøfnugg.

Nei der skulle jeg få se og bli minnet på hvordan de små hvite så ut. Takk og lov så ble det ikke så mye at det la seg på bakken. Det haster ikke med snømåking ennå. 

 

Tallet 47 var dagens høyeste poengsum på skytinga idag. Det ble ikke så ille blinker på presisjon skiva, de lå mellom 41p og 47p som ble beste . 

Det var også første gangen jeg prøvde å skyte med progressive linser. Det fungerte ganske greit. Jeg opplever at jeg får et litt svakere syn på lang avstand, jeg har blitt litt mer nærsynt med linser. Det har ingen betydning for skytinga, det er kortnet jeg skal se i fokus, ikke blinken. 

Den gamle Ruger Mark2 går godt, det er opp til skytteren å holde i og trekke av i rett tid. Men moro hadde det vært å hatt en konkurranse pistol, en Pradini kanskje. 

Snøfnugg på dagen, 8 kalde i natt og et rekkverk i trappa før vinteren kommer, jo det får vi kalle en full lørdag her. 

 

#blogg #lørdag #høst #skyting #pistol #ruger #mark #22cal 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg