Plutselig død, lading til ingen nytte.

Fitbit Blaze har vært en kjær kompis gjennom 1 1/2 år nå. Den har nå sittet på armen der da, og registrert alle min aktivitet og min mangel på aktivitet. Men nå ser det ut til at jeg har overgått Fitbit’n for i går kveld døde den helt. Finner vi kvitteringa skal vi ta oss en tur på butikken og høre om reklamasjon, den bør vel vare mer enn under to år? 

Men det var vel kanskje bra at Fitbit’n ikke så denne bollen jeg tilegnet meg i Sverige idag. Den var nå veldig godt fylt med sjokolade, jeg tok to 😀 

Terrassen var godt i gang og teltet ble satt opp i dag. Nå kan liksom sommeren bare komme, regn i morra? 

I mens jeg sto ved grillen og så utover jordet og mot skogen dukker det opp en bukk. Det kaller jeg en flott utsikt 🙂 

Innvielse med en liten grilltallerken. 

Maiskolbe, potetsalat, ananas og en bit Cobra var akkurat det vi trengte for å sparke igang sommeren. 

Så var det den Fitbit’n da? Vi får se om vi finner den kvitteringa da, ellers så får vi finne en annen løsning. 

En knakende flott fridag. Blir det sol i helga forsetter vi der vi slapp idag, blir det regn så blir det masse film og innekos. 

Lag en fin siste arbeidsdag i morra, helga er like rundt hjørnet. 

 

#blogg #terrasse #grill #sommer #sol #fitbit #blaze 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg