Litt strømsvak, men det smalt med en gang.

Siden siste turen i oktober har jeg ikke sett mye til HD’n. Den står i garasjen sin og venter på dekk og oljeskift. Men i går måtte jeg en tur ut. Av fruen hadde jeg fått et skilt som skulle henges opp i garasjen, så da måtet jeg en tur ut å se til’n. 
 
Jeg kunne ikke dy meg for å trykke på knappen og se om det var liv. Bortsett fra ett litt strømsvakt batteri så smalt det med engang. 
YouTube video. 
 
Skilt og flagg gjør seg på treveggen. 

Snart, bare vi kommer over Julehelga så går det fort mot vår 
 
#blogg #harleydavidson #mc 
 
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg