Et usunt mat hysteri!

Det som går like mye på helsa løs, kanskje mer, er hysteriet rundt kost og diett. 

Alt kan overdrives, enten det er i den ene eller den andre enden av skalaen. 

Spis det du vil, da i fornuftige mengder, så skal du se at det går an å spise både brunost, en sjokolade og jaggu kan du ta en beta ribbe til Jul også. 

Det usunne i dette helsehysteriet er når folk som kun har sin kropp som egeninteresse skal legge føring for den normale mann og kvinne i gata. Cornelis representerer ikke et normalt kropps syn, han er flink som holder seg i form, og deler sin kunnskap og trener de som oppsøker han og vil ha hjelp. Men å bruke han som en målestokk for hvordan alle andre skal leve sine liv, det blir totalt feil! 

Det kan hende jeg bommer litt nå, men jeg leste et sted at det var for lite kroppsfiksering, og jeg synes jeg kjenner igjen navnet til denne karen her i den forbindelse. Men som sagt, det kan hende jeg husker feil. Men for lite kroppsfiksering? Det var vel ikke en sunn uttalelse…? 

Hysteriet rundt mat, sukker, fett og kosthold fra det ene til det andre tror jeg skaper mer grunn til uro enn det vi spiser. 

 

Ønsker alle en god forjulstid med god mat, godt drikke og en spasertur om du skulle ha en stillesittende jobb. 

 

PERSONLIG TRENER: Cornelis Elander er trener og blogger i Hollywood. Her er han under et intervju med TV 2 i 2015.

PERSONLIG TRENER: Cornelis Elander er trener og blogger i Hollywood. Her er han under et intervju med TV 2 i 2015.

#blogg #trening #trener #corneliselander #hollywood #ernæring #sukker #mat #hysteri 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg