Kan dette være det ulitimate skotøy?

Nå som vinteren kommer snikende på, lenge til tenker man kanskje, ikke sikker tenker jeg? Men er det ikke rart, vinteren kommer som Julekvelden på kjerringa vært eneste år…se bare når man skal legge om til vinterdekk. “Vi venter til i morra, eller til uka” og ikke før du har fått tenkt den tanken så ligger det ett hvitt lag på bakken og du står på sommerdekk. 

Det var litt slik jeg tenkte når jeg skulle kjøpe nye vintersko til jobb bruk, og litt hjemme. Nå ville jeg ha en sko som tålte kulde, var vanntette og tålte litt røff bruk som å krabbe på alle fire og la tåtuppen på støvlene slite bortover snø, grus og asfalt. 

Med god hjelp fra Felleskjøpet personal falt valget falt på MUCK BOOT ARTIC SPORT. 

Med et temperaturspenn fra +15’C til -40’C blir det blir jo spennende å prøve disse når det drar seg litt lengre inn på høsten her. 

FITBIT CHALLANGE 
Det var ikke noe stress med FITBIT føre jeg ble utfordret. Først var det helge utfordring, den tapte jeg med ca 600 steg. Nå ligger utfordreren min føre meg med 10.000 steg! Middagen er inntatt nå blir det på med turskoa! 

 

#blogg #fitbit #challange #muckboot 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg