Er det ikke typisk!

Hmm er det ikke typisk. I sommer var det bare frua som manglet en ting, en vesentlig ting som gjør at mc i en norsk sommer blir mulig, regntøy! Jo da vi fikk tak i regntøy vi, ikke noe problem det. Flott fint Lindstrand regntøy. Så fint tenkte vi og kjørte i sol og regn. 

Så…

Etter siste turen var det noe som ikke stemte, jeg ble fuktig på steder jeg slett ikke skulle bli fuktig på, med regntøy. Noen ganger når man er ute og kjører så blir det litt kaldt når regnet samler seg i salen. Men denne gangen kjentes ikke bare kaldt. Og det fikk jeg jo svar på når jeg kom hjem og tok av meg regntøyet. Klissblaut 🙁 

Så da er vi et regntøy for lite, igjen. 

DCIM100GOPRO

Men sesongen er på hell og det blir bare kjørt når man “må”, det vil si når frua skal bruke bruke bilen. En flott sesong har det vært. 

 

#blogg #mc #regntøy #harleydavidson 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg