Vi er ganske like vi to, trenger vedlikehold og omsorg.

Hmmm ja slik er det kanskje, jeg og Harley’n trenger omsorg og vedlikehold.

Det er kanskje slik at når man kjører gammel Harley så må man legge inn noen skru dager 😉 Detta her må ihvertfall fikses, eksosanlegget har knekt. Nå ser det slik ut da, at det har ingenting med Harley som sykkel og merke å gjøre, det er nok mer den som har sveiset her fra før. Det er nok gjort en liten modifikasjon på anlegget her, og sveisen har svikta.

Men det skal vel la seg fikse, jeg har allerede forhørt meg med en som har både utsyr og kunnskap 😉

Holdt målet på ny rute.

Når du har litt mye i tankene…løøøøp!

Det hjelper faktisk. Så med litt mye i panna denne ettermiddagen ble det en tur til Granli Varden igjen. Det har blitt litt lite turer dit nå i det siste, men det blir da tilsvarende mer av andre turer, skogsturer og fjellturer. Så om jeg ikke får signert i boka, så er det ikke mangel på turer.

Turen idag holdt godt. Ruta har blitt modifisert litt pga jordet som er pløyd opp, det er litt lenger til toppen nå. Det har jo også gitt litt utslag på tida, det har ikke vært greit. Så idag, men litt “faen steik” i mellom øra klarte jeg å ta den nye ruta på samme tid som har vært min beste tid. Så nå er jeg godt fornøyd.

Ikke alt helt bra.

Nei da. Da jeg ankommer toppen kjenner at begge knea har det vonde punktet på utsida av knea. Med en ny topptur, eller to helst, så var det bare å moderere seg ned igjen…altså gå! Det var skikkelig kipt. Så tenkte jeg at detta var litt dumt når jeg skal gå de turene til helga, men det er jo om to uker 😉 Så nå blir det rett og slett løpe karantene på meg så jeg ikke risikerer å måtte avlyse turene, Galdhøpiggen og Glittertind.

Men nå veit du, nå skal jeg lage meg et gourmet måltid, knekkebrød med brunost 😉

Fortsatt god kveld 🙂 

4 kommentarer
    1. Løpekarantene til du har vært på toppturutflukt er nå god egenomsorg 😉.

      Harleyen forbigås i stillhet, det tar ikke mange turene innom her før du ser at den degges for fortere enn svint 😏. Trasig lell, med ekstra utgifter før sommer’n…

      1. Må rett og slett legge meg sjøl i lenker til jeg har gått toppturene 😉

        Kjett når det er noe med Harley’n, eller andre ting for den del, men potta er allerede fiksa av en meget dyktig kar som kan sveise og har rett utstyr. Håper på å få potta på igjen i morra 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg