Veit du hva, detta er faen ikke greit!

Altså, nå må det tas grep!

Etter turen til Charlottenberg idag svingte jeg innom mamma og pappa. Det er slik det brukes å være, litt prat om løst og fast. Det er trivelig det, kaffe og en liten sjokolade attåt.

Så forteller mamma at ho har fått ordna bilen sin. Skoda Fabia som ho kjøpte av meg i 2015. Det er en 2012 modell som jeg kjøpte helt ny. Den fikk opp feil på partikkelfilteret. Det måtte utbedres, men…trur du ikke ho hadde fått bilen sin tuna! Så nå sparka den Fabia’n av sted som aldri før.

Veit du hva, det der er neggu itte greit! Morsan kjører tuna bil og jeg ikke! Hvor trur du jeg skal i morra? Jo jeg skal en tur ned på verkstedet og høre hva dem kan gjøre med min XC70 D5. Jeg har 185hk og 400Nm, det er i utgangspunktet nok…men av prinsipp så skal jeg høre hva det koster å få tune min ja 😉

Fortsatt god kveld 😉

 

2 kommentarer
    1. 😂😂😂 misunnelig på mamma, gitt ! Resten skjønner jo ikke bakstreverske meg noe av 😉.

      Gå og kjøp nye dekk til HD’n du, tenk så engstelig han står der og venter på vår 😊.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg