Ukas mål er i ferd med å innfris.

Dag 3 av 3.

Så langt denna uka holder jeg planen, målet som var satt, nå har jeg akkurat gjort dag 3 av 3 til Granli Varden. Og det var jo litt fint, uvanlig og rart å gå ut når det ennå var dagslys, det har jo ikke skjedd denne uka. Men det var nå fint, hadde ikke helt behov for hodelykt på vei opp, men på vei ned var det like mørkt som jeg har vært vant til.

Når det da er nevnt, jeg har lyst på ei hodelykt som er litt sterkere enn den jeg har nå. Den er veldig god, men når jeg kommer inni skogen, der snøen er borte, da er bakken veldig mørk. Du kan sammenligne det med å kjøre bil en mørk høstkveld når de regner, da har du veldig lyst på en LED-bar i grillen. Så jeg skal bruke litt tid i kveld, etter middag, ikke spit ennå sida jobb, og da se litt på hva slags hodelykter som kan være brukbare, uten at det koster hundrevis av kroner.

Er godt fornøyd med utført målsetting så langt denne uka. Ny gradestokk ble det også på toppen.

Lag en fin kveld, her er det en dusj og middag så nå står på agendaen 🙂 

2 kommentarer
    1. Eller muligens 3/7….. 😉. Så deilig å få med litt dagslys, da 🤩.

      Lurer egentlig litt på om vi alle burde være litt flinkere med målsettinger for oss selv, på kort sikt, lang sikt, samma hva. Det er jo unektelig en go’følelse både å være på vei, og å oppnå!

      Januar på hell, veit allerede at jeg har oppfylt månedens overskrift. Nå må det pønskes ut en ny overskrift for februar 🤔😊.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg