Trur du det å kjøpe seg motorsykkel henger sammen med 40-50 års krisa…

…da skal du vente litt og se, for når du går og kjøper deg sykkel…kan vi snakke om endringer og kriser.

Ja nå står jo ikke væla til Jul! For nå har’n faktisk vært hos Anton Sport på Jessheim og kjøpt seg terrengsykkel.

Jeg har jo overhode ikke greie på sykkel, sykkelsport eller noe i den duren. Det jeg veit er at denna må jeg tråkke sjøl, her er det ikke noe batterihjelp!

Hva er detta for merke da? Jo det skal jeg si deg, jeg måtte faktisk inn på nettsidene deres etter at jeg hadde kjøpt den og se hva den het. Det er visstnok en GEKKO Flow MTN SE 27,5.

Jeg gjorde nå en liten runde på gulvet der og det kjentes jo greit ut, strekken på beina var bra, ja det kjentes bra ut. Så da var det ikke noe å lure på, vi tok den.

Ordinær pris sto til 7499kr som i kassa ble 4999kr når du registrerte deg som medlem. Med skjermer og støtte ble det 5800kr.

Hva er målet med detta her?

Målet er å få brukt kroppen kombinert med å forflytte seg, tror jeg, vi kan ihvertfall begynne å ha det som et mål. Og om jeg skal tørre si det høyt, litt der fremme så skal det sykles Birkebeinerritt…til neste år? Og ja da…mosjonsklassen takk. Jeg er da blitt 47 år til neste år da rittet går og jeg begynner i år å sykle, det er 329 dager til start den 28.august 2021.

Mandag er dagen, da er sykkelen klar. Det blir en tur til Jessheim rett etter jobb for å hente GEKKO’n, som den nå har fått sitt kallenavn…GEKKO’n.

Link til sykkelen så du kan se hele infoen har du her.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg