Tidsklemma lager du sjøl!

For mye på agendaen?

Tidsklemma er et fint begrep, du har ikke tidsklemme, du er bare jævlig dårlig til å planlegge det du skal i løpet av en gitt tid fremover!

Min påstand.

Tanker rundt det…rekker du ikke det du skal uansett hvor mye du planlegger? Da har du for mye på agendaen, luk bort noe!

Ja ja her blir vi nok ikke enige alle, men tenk litt på det.

Så hva når du har “for” god tid om morran? Det hender seg det også, at man har veldig mye tid om morran, slik som idag. Idag har jeg veldig mye tid på morran, det betyr at jeg har våkna UNØDVENDIG tidlig…igjen.

Skal ikke klage, det har vært en veldig god periode ei tid nå, har sovet godt og sånn passe lenge når det har passet seg. Så når denna morran hadde så god tid med seg, passer jeg på å redigere litt film fra Tønsbergturen på søndag. Jeg husker jo ikke alt fra turen så det er alltid like moro å se igjennom klippene. Alle filmer kan du se her på kanalen.

Lag en fin dag 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg