Sto fast nedi en kjeller.

Bra med litt gaming hjelp når man står fast. 

Ett spill har jeg finni som er sånn passe for meg. Det er litt film sekvenser, litt action og mye sånn “finne ut av ting”. Men som uerfaren og sporadisk gamer gikk jeg meg fast nedi en kjeller. Der ble jeg stående bom fast og skjønte ingenting.

Så fikk jeg litt hjelp av sønn idag, det var jo bare å flytte på to tønner/fat og krype ut igjennom luftsjakta så var det løst.

Jaja, nå får jeg se da om det blir noe gaming, nå som jeg ikke står fast i en kjeller.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg