Skeptisk til smaken sier du?

Detta kan få deg til å like.

Er du skeptisk til smaken av fisk? Ja det skal jo smake fisk av fisk, men kanskje du ikke liker smaken så godt, kanskje du akkurat har begynt å spise fisk, eller så gjerne vil begynne å spise litt fisk.

Da kan du gjøre som jeg gjør. Jeg liker smaken av fisken, så det er ikke derfor jeg tilsetter litt annen smak, men jeg synes dette er godt og kanskje du liker det også, nok til å begynne å spise fisk.

Ta litt honning på fileten, la den ligge i det ei stund før du skal steike den. Detta gir en fin sødme og tar vekk litt av fiskesmaken, nok til at sjøl en fiske skeptiker skulle like smaken og nyte en fiskemiddag. Jeg bruker også litt chilliflak over honningen.

Men husk å ikke steike fisken for lenge, ta den av akkurat når du synes den litt for lite stekt. Den blir klar når du legger den på tallerken.

God middag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg