Skal aldri mer si aldri!

Du prøver og prøver, men finner du noen gang veien “hjem”?

Du veit du har vært på rundtur, du har vært innom alle sykler som er, litt tatt i, men jeg har prøvd mange typer gjennom årene nå. Alle har vært fine, den beste jeg har hatt, eller de beste jeg har hatt er Goldwing. Jeg har hatt en 2002 og en 2001 GL1800. Du finner ikke komfort bedre noe sted enn på en slik sykkel.

Så har jeg også eid en Harley Davidson ElectraGlide  Ultra Classic, også en fantastisk sykkel. Så nå da Goldwingen er bort, en Varadero 1000 står i garasjen har retningen begynt å melde seg på HD igjen….jaja….slutt å mas…jeg har sagt at jeg kom til å kjøre Goldwing i uoverskuelig fremtid…slik ble det ikke. Og i den prosessen har jeg lært at jeg aldri mer skal si aldri! Så nå tar vi en dag av gangen, en sesong av gangen og ser hva som dukker opp bak neste sving.

Først på agendaen ligger et fallskjermhopp, riktignok tandem, men et hopp er et hopp 😉

Dagen renner ut og klokka ringer tidlig i morra, jeg sier god natt og legger meg på lading til å ta imot ei ny uke i morra 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg