Når det gjøres, kan det se slik ut.

Låst til klesvasken.

Da vaskemaskin går i kjellern, været ser ut som dommedag og peisen trenger en pinne, ja da er det bare å tenkte seg litt om og utnytte den tida til å lage seg et lite måltid. Dette måltidet heter middag. Det er ikke alltid jeg tar meg tid til detta, men i dag var det nok av tid til kokkelering.

Menyen ble laks, fullkornpasta, grønnsaker, fetaost, oliven, kryddersmør, honning, rømme.

Det ble jo rett så godt detta, nesten så jeg overrasker meg sjøl litt her nå, skal jo ikke så mye tid for en som har sin ultimate kokkeleringskunst med å klare å røre sammen ei ostekake. Men magen ble mett, gubben litt døsen og roen kom snikende på. Men fortsatt litt sulten…venter på brorsan så jeg får en unnskyldning på å finne frem noe til kaffen 😉

MC kjøring? Jo jeg har vel innsett det at skal det bli noen kjøring i dagene som kommer så må jeg rett og slett sette på meg regntøy og kjøre i det været som er ute. Guffent, men slik er det her nå. Fysj…

Lag en fin mandag kveld.

Men åssen gikk det med Harley tittinga og bilder fra i går…ikke slik jeg hadde håpet…det gikk for bra om man kan si det slik.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg