Når den ene er tørr står den andre kliss blaut igjen.

Det er en blaut affære å vaske i sola.

En lenge etterlengtet, lenge trengt vask, på Goldwingen er gjennomført nå på morran. Den gode sola sørget for jeg sto kliss blaut igjen da Bumblebee var tørka og klar.

Det må vel prøves en liten tur etterpå for å se hvor lett det ruller, har du kjent på det noen gang, at bil og motorsykkel liksom går så mye lettere når dem er nyvasket?

Nå først er det mat, frua har slengt over stekepanna nå, tror det kommer ut et karbonadesmørbrød.

Helga har bydd på nye erfaring.

Jeg har nå alltid sovet i seng, svært lite i telt og soveposer. I helga fikk jeg prøve hengekøye, sovepose og myggnetting. Ja jeg var nå en smule skeptisk, men detta var jo skikkelig moro. Bare jeg fikk rumpa balansert på midten, svingt beina oppi, krypi nedi soveposen og dratt igjen glidelåsen på myggnettingen så datt øyelokka fort igjen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg