Nå ligger jeg litt etter skjema.

Nå liksom, nå begynner jeg å pakke til tur!

Du veit, med helt ny sykkel i garasjen er det ikke lett å bare “ikke kjøre”! Nei det må noen mil under beltet før jeg kan slå meg til ro.

Nå må du pakke og bli ferdig Knutern! 

Ja nå skal jeg finne frem baggen, litt klær og utstyr til avreise i morra. Blei i seineste laget detta, men jeg skal være klar til avreisa.

Det ble jo ikke bare Harley kjøring, ble jammen en tur til Sverige også, er det rart tida går 😉 

Detta er det jeg har klart å pakke så langt.

Ny høyttaler kjøpt. Denna var praktisk, eller skal være praktisk, har jo ikke fått prøvd den ennå. Men det er da altså en trådløs høyttaler med 20 timer spilletid, IP67 godkjent (trur jeg), tåler vann og støv og har innebygget POWER BANK for lading av elektriske duppedingser. Det var en funksjon som gjorde at valget falt på denna. Låter greit også til å være så liten.

Peugeot’n er klar til i morra. Bare å hive inn saker og ting så er det full gass til Rjukan og Sabotør ruta og mer til.

Det er egentlig bare å henge med her så kommer det bilder og oppdateringer.

Ferien er et faktum.
4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg