Har du fått med deg alt?

Slik er det hver gang jeg pakker.

Nå har det blitt pakka og gjort turer “anmass” i det siste, detta burde jeg nå legge null tanke bak og bare handle på instinkt og erfaring. Men nei, det ligger alltid en liten torn i sida som lurer på om det er noe jeg har glemt.

Tankefull om jeg har pakka riktig. 

Men hvorfor legge så mye energi i hva jeg putter i bagen da, den har mer enn jeg trenger hver gang jeg har gjort dissa turene. Fra vinter i -10’C og stiv kuling til sommerturer, det har aldri hendt at jeg ikke har hatt det jeg har trengt.

Har jeg glemt noe så er det noe jeg får klare meg uten. 

På denna turen.

På denna turen er målet å gå Sabotør stien. Dette er deler av den ruta som Sabotørene gikk under Vemork aksjonen. Oppkjøringa er ihvertfall kjent, her var jeg med klubben i fjor.

Videoen på linken her.

Jeg skal prøve å holde denna sida med en liten oppdatering hver dag, så bli gjerne med på turen herfra.

 

Ønsker alle en riktig god helg. 

 

2 kommentarer
    1. Veldig gøy å se litt bilder fra turer i fjellet. Bare å komme med innlegg. Jeg leser og ser. Kos deg masse på tur. Du har sikkert med nok. Det som er kjedelig om man drasser rundt på for mye i sekken. Skal du ligge over på hytte og gå videre dagen etter? Vi går alltid bare dagsturer, topper, og tilbake til “base”. Da slipper vi mye på ryggen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg