Nå blir det fæst rett utafor døra.

CARINA DAHL og HILLJACKS // HÅKON HAUER med band i Pub’n på Skøttru’parken.

Den 13.juli blir det fæst og det rett utafor døra mi. 

Ja det blir praktisk talt rett utafor døra for da bor jeg rett ved Skøttru’parken. Jeg var i parken 15.juni på konsert og fæst, det var veldig moro så lenge det varte 😂 Nå er det på konsert igjen og det kommer til å bli moro. Det er virkelig liv i parken og kjempe stemning.

 

Den 13.juli har jeg sikkert klart å finne igjen det jeg eier. Akkurat nå veit jeg ikke hvor jeg har noe som helst, alt ligger i kartonger. Men bare jeg får ei uke eller to på meg så har jeg vel oversikt igjen. Det er bare å håpe på godt vær for forrige gangen var det brukbart med regn.

Video fra teltturen er underveis.

Video fra teltturen kommer. Det tar litt tid å gå igjennom så mange filer også klarer jeg ikke sitte stille så lenge om gangen, så det tar litt tid. Men filene skal nå være klare, klipt og satt sammen. Pc’n jobber nå med å lagre filmen. Så skal den lastes opp og tekstes. Det kan være at jeg klarer å få gjort den klar i løpet av kvelden, om jeg klarer å sitte stille så lenge.

På keb.blogg.no finner du litt forskjellig slik en hverdag kan se ut her. Les og kommenter gjerne.
Posts created 1922

2 thoughts on “Nå blir det fæst rett utafor døra.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top