Nå begynner jeg å miste trua på dere.

Bedre med to katter på taket enn to på bakken?

Nja, jeg er nå ikke så sikker på det. Nå har det seg slik at Luna og Rambo har en jobb å gjøre, og den får de ikke gjort best oppe på taket, så sant de veit noe jeg ikke veit.

Mus kjære katter, det er mus dere skal fange, og de sitter ikke på taket, tror jeg. Det er dessverre slik at når det ikke er mus å jage på så, ja da går de etter fugl. Det synes jeg ikke er så fint, men katter er noe av det mest råeste av predatorer så det får vi nok ikke gjort noe med.

Så katter på taket?

Nei jeg vil nok heller ha dem på bakken.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg