Måtte jeg legge Goldwingen på sida idag?

Nødbrems.

Hanstighet 60kmt og full brems med bakbrems og frambrems. Begge hjula står og det lukter brent dekk.

80kmt og samme prosedyre følger, men i det jeg kommer til full stopp etter en ganske hard brems prøver jeg samtidig å gire ned, i det øyeblikket blir jeg litt tung over på sida og Goldwingen er på vei ned. Når 400kg er på vei ned, da er det ingen vei tilbake, du må bare holde igjen så godt du kan for å gjøre nedlegget så rolig og sakte som mulig.

Idag måtte Goldwingen en tur over på sida ja. Godt det var i stillestående, og med god hjelp instruktør med å få Wingen på rett kjøl igjen.

I morra blir det å starte å sette sammen en video fra dagen. Det gleder jeg meg til, Kaffe og video redigering er koselig hobby syssel.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg