Litt sur, men er ikke de best til mat?

Kveldsmat gått ut på dato.

Kveldsmat ja, hadde ikke lyst på middag. Når kvelden kom fant jeg ut at noe mat måtte jeg ha. Så det ble en liten tur i skapet, der var det en pose med rømmegrøt. Tja hvorfor ikke. Så da ble den posen tømt og rørt ut i 7dl med vann, før jeg sjekka om jeg hadde nok rømme.

To ting.

Jeg hadde for lite rømme og den var på kanten til å bli sur! Men er det ikke slik at rømme, melk og generelt meieriprodukter er best i mat når de er på kanten til å gå ut på dato? Jeg tok sjansen. Men det at jeg hadde for lite også da…jo det ble tre spiseskjeer med Gresk Yoghurt for å dekke opp manglende rømme. Det ble ikke så verst det.

Lag en fin kveld.

Bildene er tatt med to forskjellige mobiler, hvem er best?

11 kommentarer

Siste innlegg