Litt i konflikt med meg sjøl.

Jeg veit ikke om jeg gleder, eller gruer meg.

Som så mange ganger så er 1.mai en veldig kald dag, bruker å være, mulig jeg bare husker de kalde dagene, men i dag er ihvertfall en slik kald dag, synes jeg med 5’C. Og idag er det jo vårslipp for oss som på liv og død skal ut å kjøre motorsykkel, og nå som vi har hatt en periode med restriksjoner så regner jeg med at det er mange som idag tar turen ut på veiene.

Jeg har ikke vært på 1.mai på Minnesund og Skreia på et par år, det skal bli spennende å se hvor mye folk som er ute idag. Det ser jo ut til da, vi lever i håpet, at det skal bli klar himmel, tilnærmet, og sol. Hadde vi gått litt fri for vind så hadde det gjort mye, vind er kald på 10’C. Ja det blåser når du sitter på mc, men vindtrekk er da jammen noe for seg sjøl.

Det er bare et element jeg gruer for, henda mine, tåler veldig lite kulde. Blir det for ille og grepet forsvinner får jeg finne en bensinstasjon med borrelås, jeg kan jo alltids bruke bakbremsen…hmmm så var det den clutchen da…ja vi får se hvordan det går 😉

Kameraene er ladet og klare. Lag en fin 1.mai alle uansett hvordan du måtte feire den 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg