Klar beskjed fra kollega, dette er ikke greit!

Hårda bud!

Ja det er ikke bare bare å ha valgt en sunnere vei…da må du følge opp! Ellers kommer det påminner om du en dag skulle ta bilen.

Og det gjorde jeg idag, jeg tok bilen. Jeg var litt sliten, litt kje i dag, motivasjon var laber så jeg tok bilen. Men det er sikkert da man absolutt bør ta sykkelen? Så i morra får jeg gjøre en tur, rette opp for det tapte denne uka, bare 3 av 5 dager ble syklet på jobb.

Men det står andre oppgaver på agendaen også, jeg håper en sykkeltur kan forenes med det.

Litt tom i hode og kroppen her nå inn i helga. I morra blir det utedag, det blir sikkert bra.

God fredag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg