Har du en plugg tar jeg imot lading.

Det hadde vært greit å kunne gjøre som med mobilen.

Søvn har så mange ting som skal klaffe for at den skal bli bra. Ei rolig natts søvn bør har et tomt hode, for det første, og et tomt hode…hoder er ikke lette å tømme. Her skulle også vi hatt samme funksjon som mobilen…OPTIMALISER MINNE…LUKK ALLE APPER…en fantastisk funksjon! For ikke å snakke om en plugg hvor laderen passer, to timer på lading og klar for en ny dag.

Dagens agenda.

Så fort det lysner skal det tennes bål. Vi har noe som kan brennes liggende ute på jordet her. Det er kvister og busker som har blitt ryddet og kjørt i haug da vi klargjorde til riving av låven. Det finnes vel noe bilder og film fra dette på YouTube.

Det blir en utedag for dette tar tid.

2 kommentarer
    1. Jeg er veldig for å både tømme minne, spesielt på natta, og å lade med plugg 😀 Jeg kjenner jeg sliter med litt for fullt minne når jeg våkner på natta…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg