Innvielsen av giganten.

Skulle jo se en “skremme” film.

Det var det som var tanken i går, jeg skulle se en skremme film, altså noe som får deg til å skvette litt ordentlig. Det glemte jeg helt, men fikk en påminner om det idag fra Verdande. Jo takk for tips, nå blir det å se gjennom ALIEN filmene.

Men ikke i kveld. I kveld kommer pappa en tur og ser på den siste filmen min fra jaktprøven fra Rolv Sevendals minneløp.

Men litt seinere i uka skal stua fylles med både bilde og lyd fra ALIEN filmene…det blir sikkert et lite F…N fra meg under filmene, jeg bruker å banne når jeg skvetter, det blir det nok en del av nå for det er lenge sida jeg så filmene.

Lag en fin kveld. Her snurres snart i gang jaktprøver på YouTube kanalen min. Trykk på linken og bli med på visning du også 😉 Rolv Sevendals minneløp. 

4 kommentarer
    1. Ha en fin kveld i lag med pappa 😊. Jeg har allerede sett jaktprøvene, og stikker nesen i en bok i stedet.

      Gøy at du fikk lyst til å se Alien igjen. En av tidenes produksjoner, spør du meg! Tenk, 43 år siden den første kom, og den står seg. Mista telling på hvor mange ganger jeg har sett dem, og likevel både grøsser og skvetter jeg fremdeles 😆.

      Har en boks jeg og, med kinoversjon, utvida versjon og bonusmateriale 😊. Ha skremmende kvelder i vente 👽.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg