I postkassa lå et magasin jeg har ventet spent på.

Helga kommer dundrende inn.

Du veit, når uka begynner så er det noen ganger du ikke er helt klar for ei ny uke. Kanskje helga ble litt for kort, det var et par ting til du gjerne ville ha gjort før mandagen kom, men så kommer helga dundrende inn før du veit ordet av det.

Idag var det plutselig fredag igjen og i postkassa lå et magasin jeg har ventet på – Goldwing Nytt nr1 2020.

 

Det er alltid spennende å bla gjennom Goldwing Nytt når et nytt nr dukker opp i postkassa. Spesielt spennende er det når du sjøl har bidratt med artikler til bladet. Denne gangen ble det to artikler fra meg. Jeg lurer jo på hvordan dette blir på trykk, det fikk jeg se idag.

Kvelden startet fin med god middag og filmen GLASS, og en utilsiktet selfie da jeg skulle prøve S-Penn på den nye mobilen min. Det var tid for å bytte mobil, så valget falt på Samsung NOTE 10+. Fra før har jeg brukt Samsung S8+ i to år.

Jaja det er litt nytt å sette seg inn i med ny mobil. S-Penn har jeg aldri vært borti før.

I morra blir det ut og filme og ta bilder.

Med ny mobil, nytt GoPro kamera og oppholdsvær, håper jeg, skal det bli både bilder og video til YouTube i morra. Jeg har tenkt, sikkert de 3 siste helgene at jeg skal fyre opp bålpanna, kanskje vi får det til i morra?

Lag en fortsatt fin kveld.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg