Hvorfor slutte med noe man er så god på?

Hva er du god på?

Jeg er veldig god på å stå opp tidlig, veldig tidlig. Så hvorfor ikke starte dagen 0430 i dag, jo hvorfor ikke, dagen før dagen, altså mandag, da får du liksom med deg heeele søndagen, ihvertfall veldig mye av den.

Klokka 0650 var jeg klar, låste døra bak meg og gikk opp en tur til Granli Varden, der tok jeg dagens frokost som besto av tre knekkebrød med kjøttpålegg og ost og et eple. Vannflaska og kaffe termosen var også med på turen, det var bare det at jeg glemte kaffekoppen…da fikk jeg improvisere litt og brukte lokket til vannflaska som kaffekopp, det var bare det at den lakk litt 😀

Et flott skue.

Mens jeg sto og spiste frokosten min så jeg utover Kongsvinger, som kom og forvant i tåke, det var egentlig et flott skue å se byen ligge gjemt under tåka for så å dukke opp og forsvinne igjen.

Det ble en fin start på dagen som senere ble fylt med klesvask, en tur på Varadero’n en tur til brorsan, besøk av Martin og nå litt tv titting og lading til ei ny uke som kommer og knakker på når alarmen går 0600…om jeg da ikke våkner før!

Det ble en fin søndag detta, om uka blir som denne dagen er det bare å legge seg og glede seg til ei ny uke.

Lag en fortsatt fin søndag. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg