Hvordan ble det nå med denna lørdagen?

Sol ble regn.

Slik ja, slik ble det, det skulle ikke være slik, men nå ble det regn og vind i dag også da. Litt tidligere i uka, i går faktisk, sjekka jeg yr.no for å se hvordan lørdagen skulle bli, værmessig altså. Og joda, det skulle bli fint sto det der, på appen, yr appen på mobilen. Men så ble det altså ikke slik da. Ikke hjalp det at mobilen var helt ny heller 🙂

Jaja, vi får tilpasse oss været. Det frister ikke mye å gå ut når det blåser fra alle kanter, og regnet, regnet kommer jo ikke fra oven det heller, det kommer sidenlengs fra alle kanter det også.

Det kan nesten se ut som om vi skal få litt lettere vær utpå dagen, jeg er nå litt skeptisk, jeg har blitt lurt før, men man veit jo aldri.

 

 

 

 

Starten på helga er alltid fantastisk.

Som jeg bruker å si – Starten på en god dag begynner med en god natt søvn. Og slik er det med helga også – Ei god helga starter med ei flott uke på jobb. Og denne fredagen var ikke noe annerledes, den var akkurat slik jeg liker en fredags kveld, kanskje også litt ekstra denne gangen. En pose med Superchips og et par av denna, ja da senker roen seg i mitt lille land.

Så var det denna lørdagen da.

Hva skal vi gjøre med denna lørdagen? Jo den har så langt startet med et par kopper av det jeg tenker først på når øya spretter opp – kaffe! Idag fikk kaffekoppen godt selskap av to Berlinerboller som frua kjøpte i Charlottenberg i går. Jaja det var ikke akkurat en toppidrettsutøvers frokost, men har du sett meg på påmeldingslista i det siste, nei!

Det var nå en fantastisk flott start på lørdagen spør du meg. Og med det så ønsker jeg alle flott lørdag, gjør det du føler for og lag en fin dag. Husk at – Dagen i dag kan bli din beste dag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg