Hvor mye kan 30 sekker veie?

Jeg veit hva Polarisen kan trekke, eller jeg trur jeg veit, det står i vognkortet. Men jeg veit ikke hva en sekk med ved veier, har ingen aning om hvor mye 32 sekker med ved veier, men jeg mener det står at Polarisen kan trekke tilhenger med brems på 830kg.

Vel uansett hva den tilhengeren veier med 32 sekker på så er det helt sikkert at fort skal du ikke kjøre med slik tyngde. Med litt snø under hjulene kjenner du at det glir litt på underlaget, det kjennes ikke helt trygt å kjøre 50-60kmt med slik last og underlag. Jeg fant ut at 40kmt var maks En ting er sikkert, Polarisen er trekkvillig og en god arbeids maskin.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg