Hvem kan du plutselig møte på en helt vanlig mandag? En super kjent regissør?

Harald Zwart. (Harald Zwart)

Javisst…

På en helt vanlig mandag møter jeg plutselig på en super kjendis, regissøren Harald Zwart! Harald Zwart har blandt annet regissert Karate Kid med Jade Smith og Jackie Chan. Klart jeg er oppglødd over å få møte han, og få delta i et av hans prosjekter…hva…nei det får du se på Netflix om ei stund.

Hvordan kommer det seg at jeg dumper borti slike super kjendiser?

Facebook er vel skylda for en del av det som man får med seg, det er også der man helt i det blå ser at noen etterlyser helt vanlige folk til å være statister, der har fingrene mine en tendens til å begynne å taste…og trykke send.

Så kommer det et svar og en oppmøtetid og så tar vi det derfra, og plutselig har du møtt en kjendis.

Veldig trivelig mann. Jeg går opp til han og spør om ikke jeg kan få ta et bilde med han. Jo, Harald lyser opp -vi kan få fotografen til å ta bilde vi, han er jo tross alt kameramann. Og vips, så har vi fått et minne til boka, et minne å ta med seg inn i hverdagen.

Tross Covid-19 har 2020 bydd på mye nytt.

Det har vært mange utfordringer dette året, det er mange endringer og tilpasninger vi har måtte gjøre i vårt “nye” samfunn. Det må jeg innrømme ikke alltid har vært like lett.

Tross alt dette har jeg fått jobben som skuespiller til en reklamefilm, kjørt med Sommerbilen på NRK og møtt Harald Zwart. Året er ennå ikke over, døra står på gløtt, jeg tar imot nye utfordringer om de dukker opp…eller jeg søker de opp.

Lag en fin dag 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg