Her tør ikke gutta pisse!

Okei…ta vare på det du har, vi har ingenting å miste!

Det var på en tur i dag jeg måtte så veldig på do å pisse, jeg hadde et par kopper kaffe innabords før avreise idag og det ble tømt ei flaske i momentet da vi skulle se på Amcar bilene som skulle passer gjennom byen i dag. Så kom det er trang til å måtte late vannet, som det så fint heter.

Jeg trampa opp ei trapp, ble stående et øyeblikk i kø før det var min tur inn på do. Det bruker å være to valg på en gutte-do, pisse på do eller pissoar.

Detta pissoaret turte neggu ikke jeg å bruke nei…du ser det kanskje på bildet?

Holy shit!!!

Giljotin på pissoaret!!! No way…jeg brukte dassen 😀

Skandinavisk Motorsykkel Center – Magnormoen.

Det ble et første møte med Skandinavisk Motorsykkel Center idag. Hit er det absolutt verdt å gjøre et besøk. Her får du se motorsykler fra flere forskjellige greiner og tidsaldre, noen med naturlig aldring og andre pusset opp og strøkne som den dagen de kom ut fra forhandler.

Inngangsbilletten for voksne er 150kr for å se utstillingen. Ta deg god tid til å gå rundt og se på alt som står der, ikke bare det, men bruker du litt tid så kan du kjenne atmosfæren rundt hver en sykkel og historien som ligger akkurat til den sykkelen.

Skulle du ikke inn i utstillingen å se kan du bare stikke innom og ta deg en kopp kaffe og noe å bite i, vafler steikes jevnlig og is ligger alltid og venter på deg i fryseren. Og er du heldig, som vi var idag, får du høre om de mange opplevelsene innehaveren har fra sitt liv som motorsyklist, skulle gjerne sittet utover hele kvelden og hørt mer.

Vi sier takk for oss og vi kommer innom igjen. Følg dem på Facebook.

Et skikkelig klassisk sykkel utstilt foran det Amerikanske flagget. 

Kaffen og buller alltid klare på benken. 

Ikke så farlig 😉 Nei da, her var det ikke så farlig å gå på do. Jeg må si at detta er den kuleste doen jeg noen gang har vært på. 

En fin dag er ved veis ende. Klesvasken står å durer i kjelleren og jeg hopper i dusjen, en kald boks ligger og venter på meg i kjøleskapet. Vi kaller det en dag og legger beina høyt. I morra står første feriedag klar…ingen planer.

Lag en fin kveld.

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg