Er det grunn til å være bekymret?

Har brukt mer penger på trening relatert utstyr enn mc utstyr.

Nå er det vel snart så jeg får klype meg i armen, brukt mer penger på treningsrelatert utstyr enn mc utstyr?

What!

Ja hva skal en si, var på sporten idag og kjøpte Hoka sko til 2100kr 🤛🏻 Det er jo helt vilt, men skal du løpe så må du ha rett sko til rett bein. Jeg fant skoa mine idag, ingen tvil om det.

Det har blitt slik at gåturene har gått fra å være gåturer til å bli litt løping i tillegg. De skoa jeg hadde var mer enn gode nok til å gå i, men når jeg prøvde å løpe ble dempinga for dårlig. Det har vi ordna i dag.

Runden opp til Granli Varden gikk sist på 1 time og 13 minutter. Idag ble det 1 time og 3 minutter. Beina verker nå så tok jeg vel ut det jeg hadde.

Nå er middagen spist og alt dratt ut, det er bulder og brak over oss nå, får tru det glir fort over.

Slik ble da feriens første dag. Regn og torden, sol, innkjøp av sko, løpetur med nye sko og en god middag. Men Harley’n har ikke gått en meter idag…hmmm 🤔

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg