Hadde jeg faktisk ikke trudd.

Etter runden i går.

Klokka passerte 01:00 føre jeg kom meg i seng i går, jeg satte nå alarmen litt godt fram, altså til 08:00 da jeg begynner 09:15, hadde trua på at jeg kom til å være veldig trøtt når den skulle gjøre sitt beste i å vekke meg. Så viser det seg at jeg våkner føre alarmen, skrur av den, står opp, føler meg egentlig helt topp.

Men er det noe rart jeg ikke sover, det går i mc prat det siste jeg gjør føre jeg legger meg til å sove. For ikke å nevne den turen til kassa, litt seint og med 3 bokser Monster i kroppen, er det noe rart følelsen i fingertuppa ikke var tilbake før nå da jeg sto opp 😉

Det står en sykkel et sted i nord, den er veldig fin, det er en modell som er meget likanes, her hadde det blitt fryd og gammen på veien om jeg hadde kjørt en slik. Hadde en lignende tidligere, en 2003 modell, nå snakker vi 2011 modell.

Men aspektet kroner og øre veier også litt oppi detta. Idag har jeg ikke gjeld, om jeg skulle bytte sykkel nå må jeg ta en liten finans på rundt 50.000kr. Det er jo et lite lån med tanke på prisen på sykkel som ligger til 219.000kr.

Så hva gjør man? 

Jeg får tygge litt på den utover dagen. Det er fredag 😉

Den øverste sykkelen her er av samme type som jeg har sett på idag. Dette er en 2003 modell, den jeg ser på idag er 2011 modell. Under er den sykkelen jeg har idag. 

Sykkelen jeg har sett på er denne. 

4 kommentarer
    1. Tja, det er jo i seg sjøl et lite lån for en voksen i full jobb – sjøl om renta skvetter opp fram til over sommeren -23. Om det påvirker andre ting du ønsker deg, det veit jo bare du 😉.

      Er vel egentlig å kjenne godt etter, da: hvor inderlig vil du ha akkurat denna maskinen?

      1. Jeg gått noen runder med meg sjøl og tenker at livet må leves nå, så sant man kan svare dagens plikter så skal man gjøre slikt så man føler seg bra 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg