Å feire, det kan man gjøre på mange måter.

Jeg feirer med blodsmaken i munn og puls i tannkjøttet.

Dagen starter litt før klokka 0530, det er da alarmen er stilt inn, jeg våkner litt føre det.

OK det er greit! 

Dagen går sin gang, agendaen fullføres, den har vært fin, ettermiddagen var rett og slett trivelig. Jeg svinger inn her hjemme, jeg tenker at nå er det kanskje litt seint.

Nei! 

Klokka er 20:40 mens jeg finner frem HOOKA skoa, knyter de godt på, starter GARMIN på armen og står klar til den skal finne igjen satellittene.

Klar-ferdig-gå! 

Jeg starter lett. Det går lett. Hadde ikke trudd det skulle kjennes slik ut i dag. Jeg lar kroppen styre, holder igjen litt, men det går jo så greit. Jeg tar litt vann der det er svinger, løper på, noen skritt litt føre “mørdar” bakken, løper opp “mørdar” bakken og går litt mot den øverste toppen. Kommer til topp, til flata, løper resten. På kassa ser jeg på klokka…nyt tid!!!

Ikke rart jeg kjenner blodsmaken i munn! 

Det ikke mange sekundene, men tida, bestetida blir slått med 35 sekunder. Jeg er fornøyd med turen.

Idag sto klokka på 25:00 

Ned igjen tar jeg det med ro, ihvertfall der det er som skarpest nedover for å spare knea, de har jo vært litt tullete. Idag går det veldig fint, hele turen går uten smerter! Herlig!!! ‘

I denne varmen, med en så lang dag, flytte kjøring, Sverige shoppingtur, jo så har det kosta litt. Blodsmaken har ennå ikke slippi taket, pulsmåler trengs ikke for pulsen har jeg ennå i tannkjøttet. Bare detta går over nå så skal jeg finne dusjen og senga 😉 I morra er det helg 🙂

Fortsatt fin kveld. Det er mange måter å feire en ting på, slik gjordet jeg det i dag. 

Får du puste? -ja! Er du fortsatt på beina? -ja! Har du da noen grunn til å stoppe? -nei! Så løp!!! -ok! 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg