Godt jeg ikke lever av dette!

Da hadde jeg blitt en fattig mann.

‘7 Torp leden’ filmen gikk forholdsvis raskt å redigere, et kamera og ei grei tidslinje å jobbe med. Det var greit og ryddig i forhold til å filme med 2 kameraer når jeg er ute og kjører mc, da er det 2 kameraer som skal synkroniseres og redigeres sammen.

Men med nettlinjene her, bredbånd, ikke fiber, så tar det sin tid å laste 34 minutter opp til YouTube, så skulle jeg levd av dette hadde jeg gått konkurs 😅

34 minutter med ‘7 Torp leden’ er på vei, vi veit bare ikke når den er ute 🤔

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg